Yönetim Kitaplığı (5 Kitaplık Set)

Yönetim Kitaplığı (5 Kitaplık Set) Yönetim Kitaplığı 

Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2021-14
İstanbul, 2021 

 • AİLE İŞLETMELERİNDE İLİŞKİ YÖNETİMİ

İlişki yönetimi bakış açısının ele alınması, aile işletmelerinin sürdürülebilirliğine katkı sağlayacağı düşünülmektedir.

Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Aile İşletmelerinde İlişki Yönetimi” isimli kitapta; aile içindeki ilişkilerin işletme içine nasıl aktarıldığı, bunun beraberinde getirdiği problemler, aile içi ilişkiler ile işletme içi ilişkilerin nasıl ayrıştırılabileceği ve ilişki yönetimi konuları ele alınmıştır.

• BÜYÜK VERİ VE VERİ MADENCİLİĞİ 

En büyük gücün bilgi olduğu dijital çağ ile verinin değeri ve beraberinde işletmelerin veriyi sınıflandırma, analiz etme ve kendi faydasına kullanabilme becerisini geliştirme önemi de artmıştır.

Yönetim Kitaplığı Serisi’ne ait olan "Büyük Veri ve Veri Madenciliği” isimli kitapta; büyük verinin tanımı ile veri analiz teknikleri, veriyi yük olmaktan değerli bir araca dönüştürebilme becerileri, veri kavramının ne zaman ve hangi şartlarda büyük veriye dönüşebildiği, "veri madenciliği, makine öğrenmesi ve yapay zekâ algoritmaları” kavramları üzerinde durulmuştur.

 • DİJİTALLEŞEN DÜNYADA YENİ İŞLETME STRATEJİLERİ

Dijital ekonomilerde yeni stratejiler, düşünüldüğü gibi karmaşık değil; tasarımın doğru ve zamanlı yapılması rekabet avantajı konusunda fayda sağlayabilmektedir.

Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Dijitalleşen Dünyada Yeni İşletme Stratejileri” isimli kitapta; çeşitli sektörler, dijital dünyada ele alınarak süreç ve ürün yeniliği bağlamında işletme sahip ve yöneticilerine örnekler ile yol gösterilmektedir.

• İŞLETME DEĞERİ OLARAK İNSAN

İşletme değerini yakından ilgilendiren insan kaynakları yönetimi, insan duygularını kabul ederek daha verimli hale gelebilmektedir.

Yönetim Kitaplığı Serisi’ne ait olan "İşletme Değeri Olarak İnsan” isimli kitapta, yönetimin alt bir boyutu olan işletme içindeki insanın yönetimini konu almaktadır. İşletmenin kuruluş temeli için önemli bir yere sahip olan insan ve yönetimi, işletme değerini saptamada etkilidir.

• PAZAR VE PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

Pazar ve pazarlama araştırmaları konuları kendi içinde yöntem, analiz tekniği ve araştırma metodolojisi bakımından ayrıntılı bilgi edinmeyi gerektirir.

Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Pazar Ve Pazarlama Araştırması” isimli kitapta; işletme sahip ve yöneticilerin yeni ürün ve pazarlarına ilişkin kararlarına katkı sağlayacak konular örneklerle ele alınmıştır ve edinilmesi gereken teknik bilgiler, yalın bir dille anlatılmaktadır.

Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Yönetim Kitaplığı (5 Kitaplık Set) 9786051378688 Yönetim Kitaplığı (5 Kitaplık Set)

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.