Promosyon Ürünleri Sektör Raporu
Promosyon ürünleri sektörü çok farklı sektörlerden girdi temin eden ve pazarlama iletişimi çabalarına destek veren ürünlerin pazara sunulduğu bir sektördür. Promosyon ürünlerine ilişkin farkındalığın hem sektöre katkı sağlayan işletmeler hem de müşteriler tarafından yeterli düzeyde gelişmediği düşünülmektedir. Bu sebeple promosyon ürünleri harcamalarının pazarlama ve marka iletişimine katkısı yeterince anlaşılmamakta ve dolayısıyla maliyeti artırıcı harcama olarak değerlendirildiğine de tanık olunmaktadır. Son dönemlerde bu bakış açısına ilişkin olumlu yönde değişiklikler olduğu gözlenmektedir. Böylesine önemli bir sektörün genel bir değerlendirilmesinin ortaya konulmasının yanında promosyon ürünlerine yaklaşımın, taraflar bakımından nasıl olduğunun irdelenmesi de anlamlı bulguların ortaya çıkarılması bakımından değerli bir çalışmadır.